گران ترین مربیان دنیای فوتبال ؛ از سیمئونه تا زیدان

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه فرانسوی اکیپ فهرست پنج نفر از گران ترین مربی جهان را منتشر نموده و نکته جالب اینجا است که دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید با اختلاف در صدر این فهرست واقع شده است.

گران ترین مربیان دنیای فوتبال ؛ از سیمئونه تا زیدان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، افزایش قابل توجه حق پخش تلویزیونی و درآمد باشگاه ها از محل تبلیغات در سال های اخیر باعث شده باشگاه های بزرگ اروپایی برای جذب بهترین مربیان جهان مبالغ سرسام آوری پرداخت نمایند. روزنامه فرانسوی اکیپ فهرستی از گران ترین مربیان حال حاضر جهانی فوتبال منتشر نموده که نشان می دهد بر خلاف انتظار خیلی ها دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید صدرنشین این فهرست است.

سیمئونه با کسب درآمد 43.6 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید پیروز شده عنوان گران ترین مربی سال 2020 را به خود اختصاص دهد. این مربی 49ساله در سال 2011 سکان راهنمایی روخی بلانکو را بدست گرفته. او در این 8 سال افتخارات قابل توجهی با اتلتیکو بدست آورده که از جمله آنها می توان به قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در لیگ اروپا اشاره نمود. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در حال حاضر دومین مربی گران جهان است. با توجه به پیروزیتی که او در انگلستان بدست آورده اینکه دستمزدی کمتر از سیمئونه دریافت می نماید عجیب به نظر می رسد. درحالیکه سیمئونه در سال 43.6 میلیون یورو درآمد داشته پپ سال جاری با رقم 23.28 میلیون یورو سکان راهنمایی سیتی را بدست گرفته است.

رتبه سوم و چهارم به صورت مشترک در اختیار یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام است.

کلوپ که تا کنون همه افتخارات به جز قهرمانی در لیگ برتر را با لیورپول بدست آورده و سال جاری به احتمال زیاد این افتخار را هم کسب خواهد نمود حقوق سالانه ای معادل 17.52 میلیون یورو دارد. جالب اینجا است که ژوزه مورینیو که در ماه دسامبر به تاتنهام آمده و جانشین مائوریسیو پوچتینو در این تیم شده هم دستمزد سالانه ای معادل یورگن کلوپ دریافت می نماید.

زین الدین زیدان، سرمربی ای که با رئال مادرید سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده هم در این فهرست رتبه جالب توجهی بدست آورده و در صندلی پنجم ایستاده است. درآمد سالانه زیدان در رئال معادل 16.8 میلیون یورو است.

  • قیچی برگردون جهانبخش گل ماه لیگ برتر انگلیس شد | جهانبخش: مثل بریدن کیک تولد بود

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69024

به "گران ترین مربیان دنیای فوتبال ؛ از سیمئونه تا زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین مربیان دنیای فوتبال ؛ از سیمئونه تا زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید