ماه عسل در سیشل: وضعیت آب و هوا و راهنمای سفر

به گزارش مجله سرگرمی، مجمع الجزایر سیشل واقع در شرق قاره آفریقا یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای کسانی است که دوست دارند به دور از هیاهوی شهرها، آرامش را در کنار لذت بردن از جلوه های طبیعی و بکر بسیار زیبا تجربه نمایند. برای آشنایی بیشتر با این جزایر و دستیابی به اطلاعاتی کلی از آنها، با خبرنگاران همراه باشید.

ماه عسل در سیشل: وضعیت آب و هوا و راهنمای سفر

مجمع الجزایر سیشل با آب های کریستالی پیرامون آن و آسمان همواره آفتابی اش و اقامت گاه های روستایی با کلبه هایی لوکس در دل اقیانوس، در اولین نگاه همانند جزایری بهشتی است که ممکن است قبلا آنها را به صورتی دیگر دیده باشید. همین که وارد این جزایر می شوید، با شنیدن صدای خوش آهنگ چکاوک های کمیاب و درختان بومی بسیار زیبای پالم، درک می کنید که پس از سفری بسیار طولانی از وطن خود، به سرزمینی رسیده اید که تفاوت زیادی با نقاط دیگر جهان دارد.

مجمع الجزایر سیشل که نزدیک به سواحل شرقی قاره آفریقا قرار دارند، شامل بیش از 100 جزیره هستند که بعضی از آنها مرجانی و مابقی نیز گرانیتی هستند. جزایر اصلی آن، شامل ماهه(Mahe)، پراسلین(Praslin) و لادیگ(La Digue) هستند که می توانید آنها را به عنوان محل اسکان اصلی خود انتخاب کرده و از آنها برای دیدن جزایر دیگر بروید. به دلیل نزدیکی سیشل به آفریقا، انتخاب اول بسیاری از کسانی که به تور سیشل می نمایند، شرکت در برنامه های گشت و گذار(Safari) و پس از این برنامه ها هم استراحت در سواحل جزایر، اصلی ترین برنامه آنهاست.

اطلاعات مورد احتیاج پیش از سفر به سیشل

زبان

انگلیسی، فرانسوی و کرول(Creole)

طول مدت پرواز

ممکن است مجبور باشید برای رفتن به آنجا، سه یا چهار پرواز انجام دهید. اگر مسیرتان از قاره آمریکاست، ابتدا باید به یکی از شهرهای اروپایی مانند لندن یا پاریس پرواز کنید، آنگاه می بایست به یک فرودگاه هاب در خاورمیانه مانند قطر یا دبی بروید. در این فرودگاه ها پروازهایی به جزیره ماهه وجود دارد. مدت زمان کل پرواز از اروپا به جزیره ماهه در حدود 12 ساعت است.

واحد پول

روپیه سیشل

بهترین زمان سفر به سیشل

زمان بهترین شرایط آب و هوایی

تقریبا می توان گفت هیچ زمان بدون مسافری در سیشل وجود ندارد اما با این حال، ماه های ژوئن، جولای و آگوست ماه هایی خنک و خشک هستند. ماه ژوئن شاید اولویت بالاتری داشته باشد زیرا در این ماه نسبت به ماه های انتهایی تابستان، گردشگر نسبتا کمتری در سیشل حضور دارد. دوره زمانی بین ماه های نوامبر تا آوریل، ماه هایی گرم تر و بارانی هستند. دمای متوسط در تمام طول سال در این جزایر بین 75 تا 88 درجه فارنهایت در نوسان است.

بهترین زمان از نظر قیمت ها

در ماه های می و اکتبر چون تقریبا در خارج از فصل پرمسافر قرار دارند، قیمت ها و تخفیف های مناسب تری پیشنهاد می شوند.

کارهایی را که می توان انجام داد

لذت دیدن گیاهان و حیوانات بسیار زیبا

به باغ های گیاه شناسی جزیره ماهه با عمری بیش از یک قرن بروید. این باغ ها مملو از گیاهان، درخت ها و گل هایی هستند که هرگز آنها را ندیده اید. یا اینکه می توانید به جزایر آلدابرا(Aldabra) بروید. این مجموعه، شامل چهار جزیره مرجانی به دور یک دریاچه است که مکان زندگی بیش از 150000 لاک پشت غول پیکر است.

استفاده از تفریحات آبی

در سیشل تفریحات آبی زیادی برای انتخاب وجود دارند. از بهترین نمونه های این تفریحات می توان از قایق رانی با قایق های بادبانی، قایق سواری با کایاک(Kayak) و غواصی نام برد. یکی دیگر از کارهای باارزش نیز می تواند این باشد که با قایق های تفریحی، سفری به سایت غواصی یکی از جزایر مرجانی داشته باشید و با انجام غواصی به دیدن زندگی زیر آب بروید. آنگاه درک می کنید چیزی را که در آنجا می بینید، با آنچه که در ساحل دیده اید، بسیار متفاوت است.

گشت و گذار در جزایر

هرچند ممکن است وسوسه شوید و استراحت و ترک نکردن اقامت گاه تان را به هر کار دیگری ترجیح دهید ولی این را بدانید که نرفتن به جزایر دیگر و ندیدن زیبایی های آنها شاید جنایتی در حق خودتان باشد. انواع قایق ها، بالگردها و هواپیماهای کوچک فراوانی وجود دارند که می توانند شما را به گشت های مختلف ببرند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: کجارو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43829

به "ماه عسل در سیشل: وضعیت آب و هوا و راهنمای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در سیشل: وضعیت آب و هوا و راهنمای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید