لیگ برتر ووشو با تداوم صدرنشینی مدعیان پیگیری شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، از گروه نخست این رقابتها و در دیداری حساس دیدار تیم دانشگاه آزاد و پاس برابر هم صف آرایی کردند که در پایان این دانشگاه بود که با کسب پیروزی 10 بر 4 در صدر جدول فاصله خود را با رقبا به شش امتیاز رساند.

لیگ برتر ووشو با تداوم صدرنشینی مدعیان پیگیری شد

این تیم در بخش تالو با هدایت علیرضا بهرمن با حساب چهار بریک مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد و در ساندا نیز بازیکنان تحت هدایت کیوان شیرآقایی با حساب 6 بر 3 از سد حریف گذشتند تا دانشگاه در مجموع صاحب برتری 10 بر 4 شود.

دانشگاه آزاد قبل از این دیدرا هم هیأت همدان را 14 بر صفر از پیش رو برداشت و پاس هم 13 بر یک هیأت البرز را شکست داد. هیأت همدان نیز در پیکار با هیأت البرز به برتری 8 بر صفر رسید. با این اوصاف تیم دانشگاه آزاد با 12 امتیاز و مقتدرانه در صدر گروه اول ایستاد و پاس با 6 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند. هیأت همدان 6 و البرز بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه دوم نیز پارس جنوبی با سرمربیگری حسین اوجاقی در ساندا و فرشاد عربی در تالو ابتدا هیأت اصفهان 12 بر 2 و سپس مقاومت را 11 بر 3 شکست داد و با 3 بازی و 9 امتیاز صدرنشین گروه باشد. در دیگر بازی این گروه مقاومت 9 بر 4 هیأت بندر ماهشهر را از پیش رو برداشت و بندر ماهشهر هم در آخرین مبارزه 9 بر 4 از سد اصفهان عبور کرد. در این گروه نیز بعد از پارس جنوبی، مقاومت با 6 و بندرماهشهر با 3 امتیاز دوم و سوم هستند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65844

به "لیگ برتر ووشو با تداوم صدرنشینی مدعیان پیگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر ووشو با تداوم صدرنشینی مدعیان پیگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید