دلیل تاخیر در پخش اعترافات روح الله زم ، برنامه مهم زم در آستانه انتخابات بر اساس محتویات لپ تاپ و اعترافاتش

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده خمینی شهر گفت: قرار بود بعضی از اعترافات روح الله زم پخش گردد اما به دلیل بعضی مصالح کشور منتشر نشد.

دلیل تاخیر در پخش اعترافات روح الله زم ، برنامه مهم زم در آستانه انتخابات بر اساس محتویات لپ تاپ و اعترافاتش

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر با بیان اینکه یکی از موضوعات اغتشاشات اخیر به حاشیه کشاندن بحث دستگیری روح الله زم بود، گفت: اغتشاش کنندگان قصد داشتند احضار بعضی از مرتبطان با زم را تحت الشعاع قرار دهند، همانطور که سعی داشتند برای بحث دستگیری مازیار ابراهیمی، اصل قضایا را زیر سوال ببرند، قصد داشتند تا بحث روح الله زم را هم زیر سوال ببرند.

او توضیح داد: در اعتراضات آبان ماه مردم به دنبال مطالبه حق واقعی خود بودند، اما اپوزیسیون بر موج اعتراضات به حق مردم سوار شد و برای به حاشیه بردن دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز کوشش کرد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: قرار بود بعضی از اعترافات زم پخش گردد، اما با اتفاقات پیش آمده، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، اما من فکر می کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر گردد و به وسیله دستگاه قضایی تبیین گردد.

او گفت: حرکتی که در 25 آبان سال جاری توسط اپوزیسیون رخ داد برنامه دراز مدت بود و آن ها قصد داشتند در 22 بهمن و آستانه انتخابات انجام دهند، اما مصوبه افزایش قیمت بنزین باعث شد تا حرکاتشان را به جلو بیندازند.

  • زم در آستانه انتخابات دنبال تاسیس شبکه تلویزیونی اینترنتی بود

ابطحی با بیان اینکه اپوزوسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد بهره برداری کند، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون منتشر و تعیین شد که این افراد دوره دیده بودند.

او در انتها تاکید نمود: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از لپ تاپ او اخذ شد، نشان می دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65011

به "دلیل تاخیر در پخش اعترافات روح الله زم ، برنامه مهم زم در آستانه انتخابات بر اساس محتویات لپ تاپ و اعترافاتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تاخیر در پخش اعترافات روح الله زم ، برنامه مهم زم در آستانه انتخابات بر اساس محتویات لپ تاپ و اعترافاتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید