توپچی ها گلباران کردند، حسینی 90 دقیقه بازی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، هفته دوم دور گروهی رقابت های لیگ فوتبال اروپا با پیروزی آرسنال، لاتزیو و سویا به سرانجام رسید.

توپچی ها گلباران کردند، حسینی 90 دقیقه بازی کرد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته دوم دور گروهی لیگ اروپا با 12 بازی به انتها رسید. در مهمترین این بازی ها آرسنال، لاتزیو و سویا مقابل رقبای خوب به پیروزی رسیدند و ترابزون اسپور با حضور مجید حسینی مساوی کرد.

توپچی های لندنی که میزبان تیم استاندارد لیژ بودند بازی خوبی را از خود نشان دادند و با نتیجه 4 بر صفر حریف را در هم کوبید. گل های این بازی را مارتینلی در دقایق 13 و 16، ویلوک در دقیقه 22 و دنیل سبایوس در دقیقه 57 وارد دروازه رقیب کردند.

در رقابت بین لاتزیو و رن، با وجود اینکه تیم فرانسوی نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقیقه 55 توسط جرمی مورل به گل رسید، اما یاران اینزاگی ابتدا در دقیقه 64 توسط سرگی میلینکوویچ ساویچ گل مساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 75 توسط چیرو ایموبیله گل رجحان را وارد دروازه رن کردند تا 3 امتیاز این بازی را ازان خود نمایند.

همچنین در دیگر بازی مهم این هفته تیم اسپانیایی سویا مقابل آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز گردد. تک گل بازی را خاویر هرناندز در دقیقه 17 به ثمر رساند.

یاران مجید حسینی هم مقابل بازل به تساوی 2-2 رسیدند. مجید حسینی لژیونر ملی پوش ایرانی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت. گل های تیم ترکیه ای را پارماک در دقیقه 26 و انواکام در دقیقه 78 وارد دروازه بازل کردند. برای بازل هم سیلوان ویدمر در دقیقه 20 و اوکافور در دقیقه 80 گلزنی کردند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49030

به "توپچی ها گلباران کردند، حسینی 90 دقیقه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپچی ها گلباران کردند، حسینی 90 دقیقه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید